אודישנים לילדים לפרסומות- אודישן וידאו המצולם ע”י המיוצג

אודישנים לילדים לפרסומות- מגמה מתחזקת של אודישנים המצולמים בוידאו ע”י המיוצג ללא הגעה למשרדי הליהוק.

אודישנים לילדים לפרסומות זהו מונח רחב מאוד שכן יש סוגי פרסומות שונים וכמובן תפקידים שונים למצטלמים. התפקידים העיקריים בפרסומת הם תפקיד ראשי, ביט וניצב. בעוד ניצב איננו צריך לגשת לאודישן והוא נבחר ע”י תמונות בלבד שנשלחות אל הלקוח מסוכנויות הניצבים השונות, התפקידים הראשיים והביטים מגיעים לאודישן מצולם בד”כ דרך סוכנות דוגמנות ומשחק.

 בשנים האחרונות אנו שמים לב יותר ויותר לאודישנים לילדים לפרסומות מסוג חדש: אודישנים אשר מצולמים בוידאו ע”י המיוצג בביתו ונשלחים למלהק. המיוצג מקבל הוראות וטקסטט לצילום ושולח את האודישן המצולם לסוכנות שמעבירה אותו למלהקת. אודישנים אלו תמיד היו נפוצים כאשר מלהקים שחקנים ודוגמניות ממדינות אחרות בגלל המרחק הפיזי אך לאחרונה החלו לעשות שימוש באודישן מסוג זה על מנת ללהק דוגמניות ושחקנים לפרסומות וצילומי סדרות בישראל. למעשה, חלק ניכר מהתפקידים הראשיים ותפקידי הביטים שאתם רואים בפרסומות וסדרות בישראל לוהקו ע”י אודישן מצולם בוידאו שנשלח למלהק. 

אודישנים לילדים לפרסומות- מאחורי הקלעים בצילום פרסומת לטרה

אודישנים לילדים לפרסומות-מאחורי הקלעים בצילום פרסומת לטרה

הדוגמא של נועם זאובר בת ה 6 שמככבת בקמפיין מתמשך לחב’ טרה היא דוגמא קלאסית לאודישן וידאו מצולם שמצליח לגרוף את כל הקופה. נועם צילמה את האודישן לפרסומת בביתה שבקריית ביאליק במצלמת הסמארטפון שלה ובתיווך הסוכנות התקבלה לתפקיד הראשי בפרסומת. נועם הצטלמה יחד עם השחקן מנשה נוי ב 3 פרסומות שונות לחב’ טרה בהפרשי זמן של כחצי שנה אחת מהשניה.

צילומי פרסומת לטרה עם השחקן מנשה נוי

צילומי פרסומת לטרה עם השחקן מנשה נוי

כל פרסומת צולמה במשך יומיים ויום צילום נוסף עבור צילומי סטילס. נועם כאמור בת 6 וע”פ החוק יום צילום מלא של דוגמנית בגיל זה הוא עד 4 שעות כך שכל יום צילום של נועם לפרסומת זו צולם 4 שעות. שלושת הפרסומות האיכותיות של חב’ טרה הופקו ע”י חב’ ההפקות קדישזון ופורסמו ע”י משרד הפרסום יהושוע. הדוגמנית הצעירה זכתה לחשיפה רבה עם עליית הפרסומות לאוויר ומאז הספיקה להצטלם לקמפיין בינלאומי לחב’ “נובוקיד”.

אודישנים לילדים לפרסומות- נועם זאובר בצילומי סטילס לקמפיין טרה

אודישנים לילדים לפרסומות- נועם זאובר בצילומי סטילס לקמפיין טרה

עדיין, על מנת להתקבל לרוב התפקידים הראשיים ותפקידי הביטים לפרסומות יהיה עליכם להגיע למשרדי הליהוק בת”א ולהמתין לתורכם אך הסוכנות שלכם תבקש מכם לצלם אודישן מצולם בוידאו אל תקלו ראש בעניין. יכול להיות שכמות ההשקעה מצדכם בצילום האודישן יהוה ההבדל בין התפקיד הראשי בפרסומת לבין עוד אודישן לא צולח.

כאמור, אודישנים לילדים לפרסומות עדיין מלוהקים ברובם במשרדי הליהוק אך בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והמציאות בה לכל אחד יש טלפון נייד עם מצלמת וידאו איכותית ישנה מגמה גודלת של אודישנים לילדים לפרסומות שמלוהקים באודישן וידאו שנשלח ע”י המיוצג

he_ILHebrew